neděle 2. října 2016

Program bohoslužeb a setkání v Husově sboru v říjnu 2016




neděle 2. října od 17:00
Bohoslužba slova s Petrem Wagnerem 
Slavnostního zakončení Výstavy kreseb Pavla Bosmana 
 (Církev československá husitská)

neděle 2. října od 18:30 
Večerní program modliteb a chval s Petrem Wagnerem
příležitost k modlitbě a ztišení s písněmi ekumenického výběru 

neděle 9. října od 17:00
Bohoslužba slova s Jiřím Sedlákem 
(Církev československá husitská)

neděle 16. října od 17:00
Ekumenická bohoslužba 
s Petrem Tureckým a Jiřím Sedlákem
(Českobratrská církev evangelická)
 
neděle 23. října od 17:00
Bohoslužba slova s Jiřím Sedlákem 
(Církev československá husitská)

neděle 30. října od 17:00
Bohoslužba slova s Jiřím Sedlákem 
(Církev československá husitská)



 

Bože můj, má skálo, utíkám se k tobě, štíte můj a rohu spásy, nedobytný hrade, moje útočiště, zachránce můj, ty mě před násilím zachraňuješ! “  ( 2. Samuelova 22,3)
 

















----------------------------------------------------------------------------------------

Kontakty:  
JUDr. Jiří Sedlák - kazatel, tel.: 608 243 766
Jan Boček - předseda rady starších, tel.: 731 618 693
Mgr. Petr Wagner - administrující farář, tel.: 608 066 406


----------------------------------------------------------------------------------------

 Jiří Sedlák pravidelně slouží bohoslužbu také v mnichovickém Domově pro seniory

----------------------------------------------------------------------------------------









Žádné komentáře:

Okomentovat